۱۰ پاسخ

ببین کولیک تا ۳ ۴ ماهگی هست
ربطی ام نداره به خوراک در واقع
این یه اسپاسم طبیعی بدن نوزاد هست که فقط زمان نیاز داره صدای سشوار جاروبرقی دور دور با ماشین ارومش میکنه
اما کولیک به دوران بارداری خیلی مربوطه
احتمالا دوران بارداری تو با استرس یا تنش عصبی گذروندی

دقیقا دخترمنم همین بود با شیرم وحشتناک گریه میکرد دیگ شیرخشکی شد

شیر خدت میدی کمکی هم میدی بهش

منم میخام شیر خودمو ندم دیگ همش شیر خشک بدم الان فقط تو خواب سینه خودمو میگیره

هیچ ربطی به شیرت نداره من همه چیز میخورم ولی پسرم کولیک نداره ودرعوض رفلاکس داره

من پسرم کولیک داره شیر خشک میدم چند تا شیر خشک عوض کردم چند تا قطره و شربت عوض کردم الان شیر خشک گیگوز میدم قطره دایمتیکون شربت کامی فید خیلی بهتر شده

اینو هم بگیر که نفخ شیر از بین ببره
این هارو دکتر نوشت برا آیماه از وقتی دادم اصلا دل درد نگرفت

تصویر

قطره کولیکز بده بهش عزیزم عالیه

راهش فقط بغله و گردوندنه دوره داره ی مدته

عزیزم کولیک هیچ ربطی به شیر مادر نداره همه بچا دارن دختر منم داشت کولیک درمان نداره فقط باید زمانش بگذره 3 چهار ماهگی خوب میشن

سوال های مرتبط