سلام به همگی
برای تهوع دمیترون بهتره یا متوکلوپرامید؟؟؟؟

۴ پاسخ

ون دمیتروت شنیدم فقط یا ب۱

من اول ب6بهم داد کمکم نکرد بعد دیمن هیدرینات داد اون خیلی خوب بود واسم
لیمو ترش هم دستت بگیر بو کن، خیلی تاثیر داشت برا من

متوکلروپرامید عوارض نداره
کلا دارو بدون تجویز دکتر تحت هیچ شرایطی نخور
زنجبیل بخوری خیلی بهتره خطری برای جنین نداره

قرص زنجبیل ام خوبه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوفندوق🥰 مامان دوفندوق🥰 هفته بیستم بارداری