۴ پاسخ

قبل واکسن استامینوفن بده بهش من که اصلا بچم اذیت نکرد خدا رو شکر

دو ساعت بعدِواکسن آرین پاهاشو جمع میکردوبشدت گریه،طوری که کبودمیشد،داشتم دیوونه میشدم،تااینکه قنداقش کردم،پاهاشو دیگه نمیتونس جمع کنه،دردی نداشت🥲تاشب قنداق بود دیگه دردش تمام شد،یادت نره هر۴ساعت روز اول استامینوفن دوبرابروزنش،روزدوم هر۶ساعت،من نه کیسه یخ گذاشتم نه آب گرم،خداروشکربا همون قنداق اوکی بود

پسر منم فردا واکسن داره 🥲

قبل‌رفتنش استامینوفن بده ۵قطره
اصلا تب نمیکنه
اگرم تب‌کر‌د پایین پاهاش پیاز خورد کن بزار جوراب تنش کن

سوال های مرتبط

مامان یزدان خان مامان یزدان خان ۱۳ ماهگی