۳ پاسخ

عزیزم دختر من ده روزش بود حدودا کولیک و نفخ شدید داشت ، متخصص اطفال یه قطره دایمیتیکون داده بود بهش میدادم عالی بود قشنگ شکمش خالی میشد میخوابید .

آره من از فوق تخصص نوزادان پرسیدم
هر ۸ ساعت ۵ قطره میشه داد. اما گفت اگر خیییلی بی قراری کرد بده وگرنه با روش های دیگه مثل ماساژ ، دوچرخه زدن با پا، صدای سفید مثل سشوار و رعایت کردن رژیم مادر باید کنترل کنی و حدالامکان زیر ۱‌ماه دارو ندی

از دکترش بپرس

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی