تو هم نباید داد میزدی سرش. مرده بالاخره غرور داره. اونم رفتارش بد بود ☹️
خب تو وقتی سر شوهرت داد زدی فک کردی اون بی جواب میزاره؟دیگه یه لحظه آدم عصبانی میشه یه چی میگه دیگع
بچه هردوتون هست همینقدر شما ناراحت شدی شوهرتون هم ناراحت شده نباید جلوی پدر و مادرش بهش بی احترامی میکردی اونم عصبانی شده بی احترامی کرده کار هردوتاتون اشتباه بوده
خوب توام سرش داد زدی اونم جلوی خانواده اش کار درستی نبوده
افتادن بچه هم تقصیر اون نبوده یک لحظه اس میوفته ذیکه
میدونم ناراحتی ولی زمین خوردن بچه فرصت نمیده ک شوهرت بپره بگیرتش . بچس دگ زمین میخوره
رفتار هردوتون اشتباه بوده شمام نباید جلو کسی داد میزدی سرش بهش اجازه دادی اونم همون رفتار تکرار کنه
ببین همسر من فقط از بد حرف زدن باهاش اعصبانی میشه ولی اگه با احترام بگم حواست کجا بود خودش پشیمون میشه مردا از بی احترامی بدشون میاد ولش کن حالا ی دادی زده
رفتار شوهرت واقعا بد بود
شوهر منم همینه هرچی بشه تقصیر منه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.