وقتی میخوای آزمایش بدی ببر با خودت اونجا بگیر ببین چندتا با نتیجه آزمایش اختلاف داره
آره درسته من مامانم چندساله داره
تو ی دقیقه ی دفه گرفتم۱۲۰
ی دفه۱۴۰😐😂
مارک خوب بگیری خطاش ناچیزه .اما مارک های چینی و ایرانی خطاش زیاده. من مارک تایوانی دارم عالیه ولی کیت هاش هم خیلی گرونه هم سفارش میدم میان بزور پیدا میشن
میگن ممکنه تا ۱۰ تا بالا پایین باشه
چندبار امتحان کن اگه عدد ثابت نشون داد ینی اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.