محدوده طبیعی قند ناشتا برای مادران باردار باید زیر ۹۲ باشه
نه عزیزم.من بیمارستان که بودم به خاطر آمپول ریه یه کم قندم بالا بود.دکتر میگفت زیر ۱۵۰ دارو نداره.و مشکلی نیست
بهترین کار اینه بری ازمایشگاه ی ازمایش بدی عزیزم
نگران نباش ۸ساعت باید ناشتا باشی برای این آزمایش ممکنه رعایت نکرده باشی
دکترم میگه دستگاه همیشه ده رقم بالاتر از حدی ک هست نشون میده شاید هم دیروز یا دیشب رعایت نکردی
باید ۷۰ اینا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.