وای من احساس خفگی میکنم پنجره نباشه
چرا بیشتر نگشتی؟
عزیزم بفروشید اگر امکانش هست
نمیشه پنجره بزنین خودتون؟با همه همسایه ها حرف بزنین نمای ساختمون همه شبیه هم بشه،احتمالا بشه کاری کرد،نشدم نگران نباش سخت هست ولی خوب چاره چیه،انشالا به خونه بهتر میخرین
خونه جاری من اینطوریه
طبقه اولن
نه اتاق خوابا ن اشپزخونه ن پذیرایی اصلا پنجره نداره
خودشون سقف اشپزخونه رو حیاط خلوت بوده قبلا سقف کاذب زدن یکمی از سقف اشپزخونه نور میاد
اینام تازه خریدن خونه رو
خودشون به ظاهر خیلی راضی هستن
ولی میریم خونشون مثلا یه اسفند دود میکنه دودش جمع مبشه تو خونه جایی نیست درو پنجرا رو باز کنه بره بیرون
خیلی تاریک و دلگیره دور تا دورشون دیواره دیگه ن نوری ن صدایی بیاد میتونن از پنجره ببینن چ خبره هیچی
ولی میگم خودشون به رو نمیارن و راضین
ما طبقع اول هستیم ولی حال نداره اتاق خواب و اشپزخونه داره خیلی تاریک میشه مخصوصا پاییز و زمستون
یعنی پذیرایی اصلا پنجره نداره؟
چرا بیشتر نگشتید
مگه میشه همچین چیزی🥺من اصلا ندیدم تا حالا
من یجامستاجربودم اتاق خواب واشپزخونه پنجره داشت سالن نداشت همیشه تاریک ودلگیربوداولش سخت بودولی بعدعادت کردم امااینکه کلانداشته باشه خیلی سخته
یعنی اصلا پنجره نداره؟اتاقام نداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.