فرزند پروری
تب
استامینوفن
پروفن
سرماخوردگی

تصویر
۱۷ پاسخ

تو منو قانع کن چجور میتونی به بارداری فکر کنی😂

چطور ممکنه با این وضعیت که شرح دادی به یه نوزاد دیگه که همراه هست بابی خوابی و کولیک و واکسنو مریصی ،فکر کتی من باشم عمرا فکر نمی‌کنم ما خودمون که نسل کذشته هستیم دوتابچه هستیم وحتی همه‌ی خالهام هم دوتا دارن، الان دیکه کسی به سومی فکر نمیکنه

ما دومی رو میخوایم بیاریم مردد هستیم شما ب سومی فکر میکنی؟!!!!
عزیزم واقعا معقول نیست سومی تو این وضعیت
همین دوتا رو خدا برات نگهداره♥️

خوش بحالت کاش دغدغه هامون شبیه هم بود😔😔😔من اینجا دارم از استرس میمیرم یعنی ول کن تبریز نیستن ۴۸ ساعتم هس فقط مسکونی میزنن همین الانم داخل شهر زدن

بیخیال عزیزم فعلا اصلاااا وقتش نیس تو این اوضاع جنگ اگه شرایط مالیت اوکیه و کمکی هم داری انشالله بعد این اتفاقات بهش فک کن الان ن

😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫🤐🤐🤐🤐🥴🥴🥴

خودت ایناروترجمه کن🥴🥴😳😳😳😲

ینی بچه سوم؟؟؟
بیخیال تروخدا

منم به یه خواهر برا دخترم فکر میکنم 🥺 خودش میگه چهارتا خواهر لازم دارم 🤭

والابخدامن یدونه دارم مث شمافک نمیکنم خواهر 😂

منم 29 سالمه ، اصلا شرایط سومی رو ندارم بی خوابی و کولیک و.....
اتفاقا جلوگیری هم داشتیم
ولی سومی باردارم
همش دعا دعا میکنم خودش سقط بشه
چون خون ریزی دارم
اصلا شرایط خوبی نیست
حالم بده

من میترسم بعدش به تنهایی پسرت فک کنی و بخای برای اونم داداش بیاری،توروخدا یکم به خودت و جوونیت فک کن

منم یه دختر دارم یه پسر اصلا دخترم و پسرم باهم خوب نیستن میگم یه آبجی واسه دخترم بیارم ولی نمیشه چون شررایطشو ندارم

بیخیال عزیزم

بخواب فک کنم وقت خوابت رسیده هذیون میگی😂😂😂😂دوتا بسته دیگ سومی چیه اخه

عاقل باش خواهر.چه تضمینی هست دختر باشه؟دختر منم تک دختره سمت خودم.سمت پدرشم فقط یه دختر عمو داره که ازدواج کرده.بقیه نوه نتیجه ها همه پسرن.والا خیلی هم خوش و خرمه

در یک کلام میگم خدا شفات بده دیگه خودت برو تا تهه خطو دیوونه ای سومی بیاری تو این شرایط

به این فکر کن شاید دختر نشه خود به خود منصرف میشی

سوال های مرتبط