۱۰ پاسخ

میگن کیوی خوبه

منم همین مشکل و دارم یعنی حواسم به غذاش نباش یبوست میشه آب زیاد قمقمه گرفتم به بهانه اون میخوره
روغن زیتون دور نافش میزنم .الو و لواشک محلی کاهو و هویج و کیوی .
باز ایننارو میدم بهتر ترع

مقدار پودرشو بیشتر کن مثلا یه قاشق تو به لیوانه دو قاشق تو دو لیوان بهش بده دکتر به پسر من گفت مقدارش دست خودته تا جایی که پیپیش نرمال باشه هر روزم دفع داشته باشه

شیاف گیلیسیرین بزن

اگر سه روز نکرده روغن گیلیسیرین با سرنگ انسولین به مقعدش بزن بزار روده هاش کامل تخلیه بشه تا یک هفته ام براش رژیم ملین بزار تا روده هاش اوکی بشه

هویج بده دستش بخوره. کشمشم خوبه. تو برنجش کره بزن. البته اینا واسه اینه یوبس نشه آلان میخوای شیاف گلسیریل بزن بزار کار کنه اگه اذیت بچه

پودر سپی پیک از داروخانه بگیر بسته هاش دو تا ساشه داره یه ساشه رو با آب حل کن سی سی سی بهش بده سریع شکمش روان میشه اگه روغن زیتون داری بده اونم زود اثر میکنه

آب زیااااد باید بخوره ، هر روز بهش شربت خاکشیر بده با آب ولرم
لیموشیرین و پرتقال حتما روزی دوتا بخوره
سیب و موز بهش نده
برنج سفید نده بهش حتما داخلش عدس ، ماش ،سبزی ، لوبیا بریز و ماکارونی و سیب زمینی و تخم مرغ آب پز کم بده
تو غذاشم روغن زیتون بریز

لواشک من تا میدم دخترم پیپی میکنه

پودر اسمش چیه؟؟؟

سوال های مرتبط