مامانای با تعجربه بیشتر ب کدوم طزف پهلو میخوابن

تصویر
۵ پاسخ

راست زیادمیخوابم...دست خودم نیس

هر طرفی راحت باشم

میگن طرف چپ بهتره واسه خون رسانی

فرقی نمیکنه همینجور درحال چرخشم😂😂😂

فرقی ننیکنه من تنایلم به چپه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی