جدول وزن دارید بفرستید؟
نمیدونم سونو بهم گفت کمه سنش بالانمیشه یه هفته عقب زد
کمه عزیزم من رفتم سونو ۲۱۴۷بودسونوگفت وزنش به ۳۳هفته نمیخوره یه هفته عقب زدبرام ۳۲هفته وزنش نسبت به سنش کمه گفت
من سی ویک هفته وزن 1400گفت کمه بهم پودر داد فکر کنم برای شما هم یه خورده کمه
یه ذره کمه. برنامه گهواره رو نگاه کن وزن نرمال هر هفته رو نوشته
یکم کمه عزیزم به تغذیت برسی زود جبران میشه
بله برای شما نرمال هست بستگی به ژنتیک هم داره بعضی بچه ها کلا ریز هستن..من دوتا پسر قبلیم ۴/۸۰۰و ۴/۲۰۰ بدنیا اومدن اینم سونو ۳۲هفته رفتم ۲/۱۵۰ بود دکتر میگف وزنش زیاده...
سلام ی خورده کمه
یه خورده کمه اگه طبیعی هستی دوهفته آخر وزن زیاد میگیره به تغذیه ات برس
بله نرماله
سلام بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.