۹ پاسخ

ربطی نداره
جاری من اصلا سینه نداشت درعوض شیرش خیلی خوب بود

منم سینه هام کوچیکه میگن تو ماه آخر رشد می‌کنه الان ماه آخرم ولی خبری از رشد نیست

منم سینم مثل قبل بارداری هیچ تغیری نکرده

ببین اصلانگران نباش منم سینه ندارم انقدکوچیکن اما شکرخدا تا بچم بدنیا اومد شیر اومد تو سینمو دارم الان بچمو شیرمیدم

بزرگ میشه خودش

من یه بچم شیر دادم الانم هنو کوچیک🥲 یکم. سخته چون سینه نداریم باید خم شی... اینا اذیت میشه ادم

از خیلیا کوچیکه
فکرشو نکن
شیر میاد بهش میدی

خیلی شیک مثل اروپایی ها

نگران‌نباش بعدش پر شیر میشه بزرگ‌میشه

سوال های مرتبط