۱۶ پاسخ

لاکات سفت شدن و خرابن

لاکت خرابه عزیزم

ناخنات و بلند کن یه لاک دیگه بزن عالی میشه

لاک تازه بخر اینا مونده سفت شده

اولین بارته لاک میزنی

لاکت انگار فاسد شده

جنس لاکت بده ، بعدشم یه نواخت بکش فرچه لاکو

عزیزم اولا که ناخنات نامرتبه،دوما لاکت یا خراب شده یا جنسش خوب نیس

لاکت خراب شده دیگه .. همیشه وقتی لاک میخری اول یه بار خیلی نازک بزن بزار خشک بشه بعد دوباره روش بزن

لاک معمولی شل هس پخش میشه ژلیش ناخن طبیعی من میکنم راضی ام ناخنامم کوتاه نگه میدارم.

بد لاک میزنی.یه لاک رون و خوب بگیر و بزن اوکی میشه.چون چند لایه لاک رو هم میزنی بدجورتر میشه

لاک ات رو عوض کن
یه لایه ی نازک بزن صبر کن خشک بشه دوباره یه لایه از روش .اصلا روی هم نزن بزار خشک شه بعد بایه ی بعدی بزن

احتمالا لاکه مشکل داره، لاک وقتی داره خشک میشه اینجوریه
یه لایه نازک و تمیز بزن، بزار کامل خشک بشه بعد یه لایه نازک دیگه بزن

چطوری میزنی؟!

چون صدف ناخن ادنا باهم متفاوته مال منم همش کج کوله اس🥸😂😂

لاکتو عوض کن

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد ۱ سالگی