۴ پاسخ

آخرهفته دیگه شاید رفتیم آبشارد دلفارد جیرفت
اطراف کرمانم طبیعت بدی نداره از خونه موندن بهتره

میتونی بری میدون غذا
تلکابین نمیدونم باز هست یانه
ده بالا
اطراف باغ شاهزداه

روزا میدون ارگ بازار قدمگاه کرمان مال

ادم استرس داره نمیشه جایی رفت

سوال های مرتبط