۶ پاسخ

پریود شدی؟

عزیز شاید ترسیدی شیرت کم شده

الانم شیشه و پستونک میدی بهش؟
طبق تجربه اگر میخای شیر خودتو بدی شیشه و پستونک نده بهش
بزار سینت بمکه شیر بیشتر تولید میشه

گلم اگه بچه سیر نشه اصلا نمیخوابه و هی گریه میکنه.پسفکرنکن ک شیرت نمیریزه یعنی کمه

دلستر بخور استرس نداشته باش

منم همینجور بودم فقط باید تجربه بگیری ببینی چی میخوری شیرت بیشتر میشه همونو بخوری

سوال های مرتبط