۱۱ پاسخ

اگه خیلی میخوره پستونک بده ک دلدرد نشه،ولی معمولا قدرت مکیدونش کمه بخاطر همین تایم بیشتری شیر میخورن

ولع مکیدن داره

پستونک بده

دختر منم اینطور بود دکتر ک بردم گفت اصلا زیر ۲ ۳ ساعت بهش سینه نده هر طور شده بذار بمونه
وگرنه ببین بد عادت میشه بعدا خیلی اذیت میشی و همش زود زود بیدار میشه شیر میخاد و تو نمیتونی از پیشش تکون بخوری و کاراتو کنی
بهش پستونک بده

شیرت رو بدوش بذار یخچال ببین روش مث روغن میاد اگه میاد یعنی شیرت خوبه چربه

سلام عزیزم این نیست که سیر نشه
نوزاد تا سه ماهگی درکی از سیری نداره و مکیدن‌رو‌دوست‌داره

به خاطر گشنگی نیست دختر من عادت کرده بود یکسره باید زیر سینه می‌بود هی شیر بالا میاورد بردم دکتر گفت شیرت زیاده نده بهش که هی بالا میاره از بس زیاد میخوره دیگه بهش پستونک میدم ،فقط عادته

پسر منم اینجوریه همش میخواد بخوره

بچه ها مک زدن دوسدارن خیلی وقتا گرسنه نیست اما دوسداره یه چیزی مک بزنه. هیچوقت حین شیر دادن سینه عوض نکن بذار یه سینتو خوب بخوره بعد سینه دیگتو بش بده نداقل ۱۵تا ۲۰دیقه باید بخوره ک شیرچرب خورده بشه ده دیقه اول ابه

دختر منم همینه تازه شیر خشکم میخوره شیر منم میخوره بهش پستونک بده ولع میک زدن دارد

شاید شیرت چربی نداره
بیشترش ابه برای همین بچه سیر نمیشه

سوال های مرتبط