اره 3 بار هممون مریض ولی دخترم نگرفت ماسک زدم دستامو قبل بغل و غذا دادنش شستم و یدونه پیاز بالاسرش قاچ کردم گذاشتم
آره از وقتی دنیا اومده ۴ بار سرما خوردم
هر ۴ بار هم ماسک میزدم خدا رو شکر نگرفت
الیته میگن بچه هایی که شیر مادر میخورن احتمال سرما خوردنشون حیلی کمه
من دو بار سرما خوردم بار اول ازم گرفت بار دوم نگرفت😁🤣
اره عزیزم من سرماخوردم دکتر گفت دستاتو قبل اینکه بغلش کنی بشور ماسک هم بزن
همین کارو کردم بچه م سرما نخورد
اره ماسک بزن
اگه خوب مراقبت کنی
وقتی شیرش میدی ماسک بزنی
زود خوب میشی و بچه نمیگیره
آره شده
ماسک بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.