۲ پاسخ

وااااایییییی فکرشم دوس ندارم

نه بابا میری پیش دکتر زنان یا ماما اونجا مثل معاینه هست واست انجام میده فقط باید تو پریودی باشه

سوال های مرتبط

مامان کنجد 💝 مامان کنجد 💝 ۱۴ ماهگی