۵ پاسخ

منم دارم هنوز

من تا 65 روز خونریزی داشتم در حد کم،خسته شدم رفتم دکتر گفت عادی نیست،سونو کرد،سونو واژینال فرستاد..فهمیدیم یه تیکه از جفت مونده توی رحم،فرداش بیمارستان بستری شدم و عمل کورتاژ انجام دادم😔😭😭😭😭 حتما برید دکتر...منم اینجا به گفته دوستان..گفتم خب پس حتما عادیه اگه طولانی بشه و تا دوماه صبر کزدم...ولی بهتره خودت بری دکتر

تا۶۰ روز طبیعیه

نه تا ۷۵ ، ۸۰روز اینا عادیه من تا ۷۵ روز داشتم

سلام ولا من نزدیک ۴ماه زایمان کردم هنوزم لکه دارم

سوال های مرتبط