۸ پاسخ

کیدزول امپرازول ۸ ماهه که میخوره ولی فایده ای نداره

ولی همچنان شیرخشک ای ار میخوره

نکسیوم‌میدادم یه مدت بعدش خوب شد قطع کردم

اس امپرازول ولی همچین فایده ای ندارع

هیچی چون دارو هم ک میخورد تاثیری نداشت بهتر شده ولی کامل خوب نشده واس همین دکتر داروشو قطع کرد

شهرما ۱۲ تاداروخانه داره اما یکیش پپسومید نداره مگه داروه گرونیه اگه اشتباه نکنم فاموتدینه مامانای گهواره گفتن بچه‌هاشون رفلاکسی ان پپسومید جواب داده منم خیرسرم‌گفتم بگیرم براش گیر نیاوردم الان اس امپرازول میخوره دکترش داده ولی بازم ترش میکنه بالا میاره

من قبلا نکسیوم میدادم بردم به یه دکتر دیگه گفت نکسیوم برای بزرگ ساله نه برا بچه پودر نکسپید داد خیلی هم تاثیر خوبی داشت ۲،۳ماه استفاده کردم رفلاکس دخترم خوب شد

من فقط نکسیوم میدم

سوال های مرتبط

مامان نورا و نیکا مامان نورا و نیکا ۱ سالگی