۴ پاسخ

تو فرنی و سوپ میریزم همیشه

من توی غذاهاش میزنم یا رو برنجش میزنم و...

من ۳ روزه خریدم تو اوتمیل و فرنی امروزم تخم بلدرچین و پختم با آووکادو قاطی کردم سویقم یه کوچولو ریختم
نمیدونم حالا درست دارم استفاده میکنم یا نه

تو سوپش بزن

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی