معده بیچاره تحت فشاره اخه
هرچی میخوره ادم میاد تو گلوش
آره منم اینجوریم اصلا اشتها ندارم زوری میخورم به خاطر بچه
منم خیلی بی اشتها شدمم 😑
اره دقیقاااا با اینکه ابن ماه باید خیلییی به خودمون برسیم و بخوریم نمیدونم چرا خیلییی کم اشتها شدم....من جوری بود تا سه ماهه دوم بارداریم از صبح تا شب و از شب تا صبح تو یخچال بودم فقط میخوردم الان که نه اصلا هیچی🥺میترسم بچم وزن نگیره خوب
من هم میل ندارم به زور میخورم
فقط ماهی دوست دارم اونم میگن هفته ای ۳۴۰ گرم بیشتر نباید خورد
من از اول اینجوری بودم هنوزم هستم🥲🥲
من موندم خونه رو بخورم فقط🫤
من ۱هفته میشه
کم و بیش اره
من ک هرنیم ساعت دارم یه چی میخورم اصلا دست خودم نیست
من بی اشتها شدم 🤦♀️
منم مخصوصا دیگه غذای خورشتی دوست ندارم
اره تو اون هفته ها منم به شدت بی اشتها بودم اصن دلم نمیخواس غذا بخورم
منم اینطور شدم نمچسبه بهم شده ناهار سبک میخورم شامم نخورم مشکلی ندارم دلم ضعف بره در حد یکی دوتا خرما دوس دارم رفع و رجوع کنم حجم غذاممنصف شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.