اکیه عزیزم
عزیزم لب مرزی باید زیر نود باشه من ناشتام ۹۴بود قرص متفورمین دارم میخورم
منم همین جور بود ۱۰روز رژیمگرفتم دوباره ازمایش ۴ مرحله دادم با دوتا پودر
قند ناشتات بالاس
باید زیر 92باشه
مال منم عین مال تو بود دکترم گف قند ناشتا بالاس باید زیر92باشه
ن اوکیه
خوبه قند نداری
ن لب مرزی
ن عزیزم ازمایشت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.