خانما قند دارم؟#بارداری

تصویر
۸ پاسخ

اکیه عزیزم

عزیزم لب مرزی باید زیر نود باشه من ناشتام ۹۴بود قرص متفورمین دارم میخورم

منم همین جور بود ۱۰‌روز رژیم‌گرفتم دوباره ازمایش ۴ مرحله دادم با دوتا پودر

قند ناشتات بالاس
باید زیر 92باشه
مال منم عین مال تو بود دکترم گف قند ناشتا بالاس باید زیر92باشه

ن اوکیه

خوبه قند نداری

ن لب مرزی

ن عزیزم ازمایشت خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگي مامان توت فرنگي هفته سی‌ام بارداری