خانما مکمل ها تو شیردهی تا کی باید بخوریم

۲ پاسخ

من هنوزم دارم میخورم

قرص آهن و مولتی ویتامین3 ماه بعداز زایمان حتما باید بخوری
بعدش اگه با آزمایش هنوز کمخون بودی باید قرص آهن بخوری

سوال های مرتبط

مامان مانیار جانم❤️ مامان مانیار جانم❤️ ۷ ماهگی