من کلسیم و امگا یروز در میون میخورم
ویتامین د و مولتی و اهن هرروز
چون شیر خودمو میدم حالا حالاها میخورم
من ک کلا نمیخورم
بخور تا هروقت میتونی ضرر ندارع ک کلی مفیدددده ، امگا۳ شکمتو لاغر میکنه ویتامین دی و اهن و مولتی هم م نیاز ب گفتن نداره
۳ماه ولی شیر مبدی بازم بخور منچن وقته نمیخورم ریزش مو گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.