۴ پاسخ

من کلسیم و امگا یروز در میون میخورم
ویتامین د و مولتی و اهن هرروز
چون شیر خودمو میدم حالا حالاها میخورم

من ک کلا نمیخورم

بخور تا هروقت میتونی ضرر ندارع ک کلی مفیدددده ، امگا۳ شکمتو لاغر میکنه ویتامین دی و اهن و مولتی هم م نیاز ب گفتن نداره

۳ماه ولی شیر مبدی بازم بخور من‌چن وقته نمیخورم ریزش مو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی