۱۵ پاسخ

خدا حفظش کنه
چقد فرشات حس خوب و انرژی خوبی داره

این پسرو تو هوا میزنن 😁😁خدا حفظش کنه گل من

عزیزم فرشای دست بافت و چجوری میشورید

امشب برم تو کارش نه ماه دیگه یه دختر براش بزام حیفه

آرمرده برا شهر بانه میشه ؟

چه فرشات نازن

به قوله نقی فرش رررررررر 🤣🤣
یه اسفند براشون دود کن

قالیهات دست باف هستن؟؟؟؟چند کرفتیشون ؟؟؟

به به بسیار خوب
چه با نظم و برنامه
مال ما دوشنبه ها و جمعه هاست
البته پسرک ما با جاروبرقی واقعی می کشه

چقد نازن فرشات😍

منم پسرم دوست داره جارو اینا بکشه یا میگه ظرف بشوریم ، البته بیشتر خرابکاریه تا کمک ولی خب دوست دارم مستقل همه کارا بکنه

اره مرد باید کار بار بیاد ن فقط بگه نونت میدم

چقدر فرشات خوشگله عزیزمممم
بعد یه سوال
مگه فقط چهارشنبه ها جارو میکنید؟؟
من هرروز باید جاروبرقی بکشم گردگیری هم هفته ای ۳. ۴ بار وگرنه پراز خاک میشه همه جا

خدا حفظش کنه شیر مرد کوچولوتو عزیز دلم 😘

چه فرش خوشگلی
ماشالله ب گل پسری😍

سوال های مرتبط

مامان جون دلم👦🏼 مامان جون دلم👦🏼 ۴ سالگی