پوشک
شیرخشک
فرزند پروری
مسدود شده بودم🤪

۴ پاسخ

اصلا یه جوری بیطرفانه و با عدالت مسدود میکنن
ادم تو این همه ازادی بیان منفجر میشه 🤣🤣

منم دم ب دقیقه مسدود میشم
خیلی بده ک نمیشه آزادانه حرف زد

منم امروز آزاد شدم😂😂

ازادیت مبارک ☺️

سوال های مرتبط

مامان شازده مامان شازده ۴ سالگی