۶ پاسخ

رابط سینه

عزيزم سينه توخالي كن بده دهنش تاخوب بگیرہ

پماد شقاق سینه بزن و اگر ادامه دار شد رابطه نوک سینه بخر

از شیر خودت بزن روش
کرم شقاق سینه هم می‌تونه موثر باشه مخصوصا ماستلا هر چند من خودم استفاده نکردم که با اطمینان بگم اما دوستم خیلی راضی بود

خودش خوب میشه سینه من تازه ده روزه خوب شده خیلی درد میکرد

چون بد میزاری دهنش زخمش میکنه بعد هرشیردهی پماد شقاق سینه بزن قبلش پاک کن یکم از شیرت بمال تا نرم بشه نوک سینه رو نازک کن تا هاله بره تو دهنش

سوال های مرتبط