۱۴ پاسخ

از روش تغذیه کمکی sns سایت درمان کالا داره

شما گلم باید تو بارداری مخصوصا این اواخر هربار زیر دوش نوک سینه هاتو رو به بیرون میکشیدی،
الانم دیر نیس اینکارو بکن.

از روش sns استفاده کن

اگه نوک نداره سینه ات یکی دو هفته با رابط این کارارو انجام بده

منم همین مشکل رو داشتم که با این روش حل شد

نه شیشه نده دیگه سینتو نمیگیره

هرکاری کردی شیر خودتو بده چونکه هم بهتره هم تو این شرایط شیر خشک ممکنه نباشه یا چیزی

با قطره چکان از بغل سینه ات به دهنش شیری که دوشیدی رو قطره قطره بریز هی مک میزنه سینتو میگیرههه بلاخره

شیشه میدی دیگه
شیشه ندی سینه رو میگیره

با شیشه ندههههههه، فقط با قاشق بده، سعی کن پوزیشن های مختلف امتحان کنی خوابیده وایساده نشسته همش حالت هاش رو تغییر بده، و حتما ببر دکتر چکاپ که اگه رفلاکس داشته باشه باید دارو بخوره که سینه ت رو بگیره وگرنه جواب نمیگیری

عزیزم ندوش بعد یه مدت سینت خشک میشه چونکه سینه تا وقتی بچه مک میزنه شیر میندازه مشکلش چیه سینت نوک نداره ؟یا شیر نداری اگه نوک نداره با سرنگ متوسط نوکشونو بکش بیرون

با سرنگ بهش بده شیشه بخوره دگ هرکار بکنی سینتو نمیگیره من این اشتباهو کردم ترو خدا شما نکن

نکن این جوری خواهر سینه تو نمیگره دیگه عادت میکنه به بزور بده دهنش

شیشه بهش نده که سینتو کلن وا میزنه

سوال های مرتبط

مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد