سلام خانمای گل میگم من ۱۰هفتمه ولی زیر شکمم سفت و نبض نمیزنه طبیعیه؟

۲ پاسخ

زوده عزیزم، منم هنوز چیزی حس نمیکنم

سلام منم هفته شمام اصلا هیچی حس نمیکنم حتی اونقدر سفت هم نیست معمولیه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🐥🤍 مامان دخملی🐥🤍 ۸ ماهگی