نمیدونم چرا بچه خودشو تو واژنم فشار میده

۵ پاسخ

سلام دهانه رحمم دیروز۲سانت بازه درد تیره تیره هم دارم گفتن نزدیکی برا بازشدن دهانه رحم خوبه صبح نزدیکی داشتم بعدش ترشح خونی دارم ولی دردام همچنان کمه چکارکنم زودترزایمان کنم من قنددارم طبق سونو ان تی امروز ۳۷هفته و۲روزم چکارکنم زودترزایمان کنم راهنمایی کنید لطفا

سلام من رفتم بيمارستان گفت ۲سانت دهانه رحم ت بازه الان درد دارم ولی شدید نیست چکارکنم شدید بشه کیسه آبم بترکه راهنمایی کنید لطفا

عادیه این دردا رو همه دارن

واای خیلی بده واس منم بریچه وروجک پاهاشو ک فشار میده نفسم میگیره

بچه بریچ هست یا نه؟

سوال های مرتبط

مامان هستی، لنا،دنیز مامان هستی، لنا،دنیز ۵ ماهگی