نه عزیزم تب از۳۷ونیم به بعدبحساب میاد البته اگه تب سنج ات دیجیتالی هرچقدبودنیم هم خودت اضافه کن بهش اونادقیق نیستن
نه نگران نباش دختره منم وقتی واکسن زده بودیم تا۳۷/۵و۳۷/۷میرفت ولی ازاون بیشتر نزار بره ۳۸نباید بشه۳۸دیگه تب هس
۳۷تب نیست ک بعد دستگاه یدونه زیاد نشون میده
نه عزیزم تا ۳۷.۸ تب نیس بالاتر از اون تی حساب میشه
37 و 5 به بالا تبه
۳۷ تب نیست
شاید لباسش ضخیمه یا زیاد روش رو پوشوندی گرم شده بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.