خانما تب دخترم ۳۷.۱هست
یعنی تب داره ؟
چه کار کنم 😭

۷ پاسخ

نه عزیزم تب از۳۷ونیم به بعدبحساب میاد البته اگه تب سنج ات دیجیتالی هرچقدبودنیم هم خودت اضافه کن بهش اونادقیق نیستن

نه نگران نباش دختره منم وقتی واکسن زده بودیم تا۳۷/۵و۳۷/۷میرفت ولی ازاون بیشتر نزار بره ۳۸نباید بشه۳۸دیگه تب هس

۳۷تب نیست ک بعد دستگاه یدونه زیاد نشون میده

نه عزیزم تا ۳۷.۸ تب نیس بالاتر از اون تی حساب میشه

37 و 5 به بالا تبه

۳۷ تب نیست

شاید لباسش ضخیمه یا زیاد روش رو پوشوندی گرم شده بدن

سوال های مرتبط

مامان ضحا مامان ضحا ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۴ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم ۸ ماهگی