۴ پاسخ

منم زیاده ورمم
فشارم خوبه
دفع پرتئین دادم نداشتم
ولی ورم دارم و تنبلم🤕

منم فشار و اینام نرماله ولی حس میکنم ورم کردم😕

اگ خیلی یهویی ورم کردی و ساق پا و مچ ب بالا هست حتما ب دکتر بگو

اره عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی
مامان کارن🐣🐣 مامان کارن🐣🐣 ۱۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری