۱۷ پاسخ

برو به پدرت بگو

الهی بگردمممم
ببخشیداولی مریضه همسرتون واقعا
حتمااینجورکارایی ک میکنه الکی بهونع میاره باکسیه شک نداری بهش؟؟

دست بشکنه الهی😒
بخودت بیا تا کی میخوای عذاب بکشی؟😒
برو از دستش شکایت کن بهشم نگو بترسونش یگو طلاق میخوام اگه شرایط جدایی رو نداری حداقل قپیشو بیا بزار بترسه

خدا نگذره از اینجور مردا😢🥲
بچه گناه داره خودت گناه داری

اگر چیزی مصرف نمیکنه حتما مشکل روحی روانی داره پیش دکتر باید بره 😕

اینا حالا حالا ها تاوان نمیدن
توام مث خواهرمنی

داداش نداری عمو دایی ...ببخشید بی کس که نیستی به یکی بگو ‌...شکایت کن

چرا به خانواده ت نمی گی اگه بی گناهی مگه الکی عادت میکنه به زدنت هنوز اول زندگیته تا کی باید ساکت باشی بچه بیچاره چه گناهی داره این وعضو ببینه

چرا انقد زود ازدواج کردی اخه

خاک تو سرش

حتما چیزی میکشه

هیچکس جواب اشک منم ندادن اونهمه عذاب کشیدم

وا خب سر چی دعوا کردین

از دست این مرد ها😐

چی شده عزیزم

کی چی کجا

کی

سوال های مرتبط

مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی