۱۲ پاسخ

بعید بدونم دیگه اینترنت جهانی ‌وصل بشیم
بدجور ترسیدن برای بقای خودشون هرکاری میکنن
فقط دیگه روبیکا و اینا کار میکنه
دیگه باید به کره شمالی شدن عادت کنیم

اگراینترنت هارووصل نکن مردم میریزن بیرون خیلی ازکسب وکارهاخوابیدوطرف باانلاین شاپ رندگیشومیگذروند الان چیکارمیکنن خدارحم کنه بهمون

این همه کار آنلاین خوابیده یعنی چی میشه خدا کنه زودتری فکری کنن

فعلآ بخاطر فراخانی‌ک‌زدن‌فک‌کنم‌وصل نکنن‌ایشالا وصل شه پوسیدیپ‌تو خونه

مامانا کسی اپتامیل ۲ نداره ب بچش نسازه بخاد بفروشه با قیمت کد ملی خریدارم

دو سه هفته دیگه

پوکیدیم🙁

فکر نکنم دیگه اصل کنن
همین روبیکا اینا شاید درست بشن

دوهفته دیگ تصمیم میگیرن

دوهفته دگ تازه تصمیم میگیرن چیکار کنن

یجا خوندم یکی دو هفته دیگه

شنیدم 15روزه دیگه

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر ۱۴ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان پسر مامان پسر ۱۴ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۱ ماهگی