۸ پاسخ

به ده تا روش سامورایی درطول روزمیخوابه 🤦🏻‍♀️😐
یساعت روی پا ،یساعت روی شونه فقط
یساعت توی گهواره
یساعت زیر سینه
شبا درازکشیده پیشم و سینه تودهنش😐🤦🏻‍♀️
اصن دیوونم کرده
امروزم که اصلا نخوابیده درستوحسابی

والا من فقط چندشب اول کردم بعد دیگه ول کردم
تحت فشار بچم کلافه میشد

من از اول قنداقش نکردم

شاید کلا ده بار قنداق کرده باشمش

مم اصلا قنداق نکردم تا حالا
بیقراری میکنه بعضی وقتها سشوار میزنم
وای همینجوری زیر سینه میخوابه
یا اوایل که تو بغل می‌خوابید میذاشتم ش زمین رو دست پاهاشو الانم حتی میگرم نگه میدارم سنگین میکنم با پتو سنگین که نپره

منم اوایل که ترک کردم قنداق رو چند روزی اینطور بود بعدش خوب میشه من از دقیق اول ۳ ماهگی دیگه قندان نکردم

من بدون قنداق میخوابه، اوایل بخاطر زردی قنداقش نکردم، دیگه هم قنداق نکردم

به نام خدا گهواره 😐😂

سوال های مرتبط

مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی