۱۰ پاسخ

برای ما نیست برای فرزندان که از یک فروردین بدنیا میان میدن

ب خودمون هم تعلق میگیره یا نه؟

به ما که تعلق نمیگیره ولی فک کنم مثل کالابرگ و یسناعه نقد نیست

فعکککک نکنممممم
فعلا ک خبری نیست

الکبه

هنوز پنج روزه از مادارای بچه های که بدنیا اومدن این پنج روز باید بپرسی

برای من چند روز پیش واریز شد به کارتی ک یارانه میدن ب همون کارت واریز میشه

کارت جدا باید بگیریم؟

یسنا رو هم نریختن

فعلا در حد حرفه

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی