برای ما نیست برای فرزندان که از یک فروردین بدنیا میان میدن
ب خودمون هم تعلق میگیره یا نه؟
به ما که تعلق نمیگیره ولی فک کنم مثل کالابرگ و یسناعه نقد نیست
فعکککک نکنممممم
فعلا ک خبری نیست
الکبه
هنوز پنج روزه از مادارای بچه های که بدنیا اومدن این پنج روز باید بپرسی
برای من چند روز پیش واریز شد به کارتی ک یارانه میدن ب همون کارت واریز میشه
کارت جدا باید بگیریم؟
یسنا رو هم نریختن
فعلا در حد حرفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.