وای پسر من چند روزه دوسالش شده
خیلی شیطووون و لجباز و خیلیم غر غرو شده
جالبیش اینه تا چند روز پیش در این حد نبود فقط شیطونی بود😕😕
وای هنوز نشده ولی به شدت لجباز و ترس رو تازه فهمیده به همچی میگه من ترس من ترس الکی فقط جیغ میزنه گریه میکنه دستشویی نمیره غذا نمیخور نمیخوابه قهر میکنه پرت میکنه قبلا اصلا اینجوری نبود یک ماه اینجوری شده
خواب دخترمم بهم ریخته طبیعیه؟
مگه بازم بحران داره😐
لجباز شده، سر هر چیز جیغ و داد راه میندازه و قهر میکنه، گاهی اوقات به حرفش گوش ندیم خودش رو میزنه
فقط صبر میخوام از خدا
بهش توجه کنم بدتر لج میکنه اما بی توجهی خیلی بهتره
تحمل فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.