سلام دوستان شما هم همین قرص کالمرز رو مصرف میکنید؟؟

تصویر
۳ پاسخ

برامن صورتیه😂😂

من از هفته ۱۴ مصرف می کنم قرص خوبیه اشتها تو باز می کنه دکترت نگفته باید تاکی بخوری

برای من اینه

تصویر

سوال های مرتبط