من اگه ۲۸ هفته ۴ روز ازمایش گلوکوز بدم خوبه یا زمانش گذشته

۴ پاسخ

الان ازمایش بدی وقتشه

لباس های نوزادی کوچولوت بیا تو کانال روبیکا
کیفیت عالی صد در صد نخ پنبه
قیمت خیلی کمتر از مغازه ها
از امروزم ارسالمون شروع شد ☺️ ☺️
کانال روبیکا
@nini_heed1

گروه برای گفتگو مادران هم داریم

من پری روز رفتم

تا۲۸میتونیدبدید،فردابرید تانگزشته

سوال های مرتبط

مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی