۵ پاسخ

من ۲۴ هفته داده بودم

بله من دکترم گف ۲۸تا ۳۰هفته وقت داری برا ازمایش قند
دیر نشده نترس

اره حتما انجام بده
باید از سلامت بدنت مطلع بشی

اووو اره من هنوز موفق ب دادنش نشدم

زودتر برو بده که اگه خدای نکرده بالا باشه زودتر کنترل شه. معطل نکن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری