۷ پاسخ

وای منم از دیشب اینطور شدم افتضاح سوزش معده دارم

منم از ديروز اينجوري بود خيلي بد بود ظهر فاموتيدين خوردم زود خوب شدم

فاموتیدین

پنتوپرازول دکتر داده ولی کلا غذای چرب تشدیدش می کنه بهتره غذای چرب و سرخ کردنی نخوری

کاش سنگ بود به انگار بچه تو معدمه سرش قشنگ هی به معدم فشار میاره حالت تهوع میگیرم هی

فاموتیدین یا موز

شربت معده

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری