۹ پاسخ

اگه اسید معده ست ک باید قرص یا شربت المینیوم ام جی بخوری مجازه تو بارداری
ولی بازم با پزشک مشورت کن

عرق نعنا یاقرص فاموتیدین منم همچی میسوزه انگار اسید ریختن توگلوم

رب به فک کنم این سوزشو خوب کنه ولی حتما بپرسین از دکترتون یا ماماتون، قرص و اینام از دکتر بپرسین

عزیزم بیسکویت بخور مثل پتی پور که خشک باشه

ناشتا قرص لانزو بخور نیم ساعت قبل صبحانه دکتر زنان واسم تجویز کرده گفت هیچ ضرری هم واسه بچه نداره تا آخر بارداری هم میتونی بخوری

لانزوپرازول بخور روزی یه دونه ناشتا

شیر گرم یا ترکیب ماست‌ونعنا

من پنتوپرازول خوردم عاللییی بود

شیر سرد

سوال های مرتبط