یه بار فردای زایمان تو بیمارستان خودشون انجام دادن
یه بارم 30روزگی
من گفت یه ماهگی ببرم
٢٨ روزگى
گفته بودن ٧ تا ١٥ روز ببرم
بردم دستگاهشونو فرستاده بودن آپديت تا بياد طول كشيد
بیمارستان خودش سنجش میکنه
یه بار تو خودت بیمارستان انجام دادن یه بارم دو هفته بعدش بردم
عه مگه بچه به دنیا آمده رو سنجش میبرن
دکترا خودشون میگن بهمون کجاها ببریم چکاپ ؟
همون بیمارستان مگه سنجش نمیکنن
۷ روزگی
تا قبل از یک ماهگی هر روز تونستی ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.