۸ پاسخ

منم بچم همینجوری شد چون ترسیدم بخاطر سرمای هوا حالش بد بشه زردچوبه زدم و پنبه گذاشتم رو نافش بعد2رور خوب شد

ببرش یه جراح اطفال ببینه این هرنی نافیه.

مال منم اينجوري بود دكتر گفت مشكلي نيست خوب ميشه الان رفت داخل خوب شد

پسر منم اوایل ک کولیک داشت گریه زیاد می‌کرد همینجور بود الان خوب شده رفته تو

من الان دوروزگیرمیچرمیدم بهش

دختر منم نافش از گریه و زور زدن خیلی باد کرده دکتر بردم گفت مشکلی نیس رفلاکس کولیک نفخ داره

ببرش سونو

فتق#

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی