۵ پاسخ

چون اگر قطعش نکنی موقع زایمان احتمالش هست خونریزی بند نیاد

چون اسپرین خون رو رقیق میکنه و اگه موعد زایمانت بشه خونت بند نمیاد برا همین باید قطع کنی از ۳۶ هفته

فک کنم بخاطر اینه که آسپرین خیلیی خون رو رقیق میکنه و جریان خون زیاد میشه و هر آن امکان زایمان هست که موقع زایمان خیلییی خونریزی نکنی

بخاطر رقیق شدن خون هست که تا موقع زایمان ۳-۴ هفته خون به حالت قبل برمیگرده شدت خون ریزی موقع زایمان کمتر میشه

تا ۳۵ و ۳۶ برای خونرسانی بیشتر میگن مصرف کنید بعدش چون به زایمان نزدیک میشه میگن قطع کنید ک خونریزی رو زیاد نکنه

سوال های مرتبط

مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌ونهم بارداری