چون اگر قطعش نکنی موقع زایمان احتمالش هست خونریزی بند نیاد
چون اسپرین خون رو رقیق میکنه و اگه موعد زایمانت بشه خونت بند نمیاد برا همین باید قطع کنی از ۳۶ هفته
فک کنم بخاطر اینه که آسپرین خیلیی خون رو رقیق میکنه و جریان خون زیاد میشه و هر آن امکان زایمان هست که موقع زایمان خیلییی خونریزی نکنی
بخاطر رقیق شدن خون هست که تا موقع زایمان ۳-۴ هفته خون به حالت قبل برمیگرده شدت خون ریزی موقع زایمان کمتر میشه
تا ۳۵ و ۳۶ برای خونرسانی بیشتر میگن مصرف کنید بعدش چون به زایمان نزدیک میشه میگن قطع کنید ک خونریزی رو زیاد نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.