مامانا بچه هاتون تلویزیون میبین؟

۱۵ پاسخ

اگه ده دیقه اونم پویا

بله چندتا کارتون میبینه از پویا چندتا هم با گوشی

نه دختر من زیاد علاقه نشون نمیده

پسر منم میبینه کلی
هر‌وقت کار دارم بیشتر
غذاشم کلا پای تلوزیون جدیدا غذاشو یکی درمیون روشن میکنم هی حرف میزنم ک یادش نباشه

بعله نگاه میکنه
بعضی چیزا هم تکرار میکنه باهاش

از صبح تا شب موقع خواب کوفتی پای تلویزیونه.الان دو دقیقه خاموش کردم انقدر جیغ زد که قلبم بدتر از صدای بمباران ریخت.تو ساختمون تنها من واینیم یعنی روانیم کرده از صبح صدای تلویزیون کوفته تا خود شب

بله میبینه
کارتون پپا رو خیلی دوست داره
باهاش بعضی کلمات رو تکرار میکنه

آره دختر من زیاد میبینه

خیلی میبینه🤦‍♀️

بله میبینه

بله می بینه

نه ولی گوشی درحد ی رب

من چون پسرم میبینه دخترمم کم و بیش میبینه

بله البته اویزون به من وگرنه تنهایی در حد ۲ دقیقه

خیر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی