۱۲ پاسخ

اره تو حرم بودیم لرزید زیر پامون .بعد عمری اومدیم زیارت

یعنی اگر فرودگاه بود فقط که اینهمه همه ما نمی شنیدیم

اخه من صیادم دفعه دوم خیلی بلند بود . مامانم طرف شماست گفت خونه لرزید

ما سیدی م خیلی افتضاح صدا میومد تمام پنجره ها میلرزید

وااقعااا

من خودم اومدم شهرستان
دوباره زدن؟؟؟؟

شیشه های خانه می لرزید خیلی صدا آمد خدابخیر کنه مشهد فقط آروم بود

یک ساعت پیش گفتن صدا اومده،الان بازصداداده!؟

وااای اره منم شنیدم
سمت فردوگاه بود یک ستون دود تو هوا بود

اره اطراف فرودگاه رو زدن

نه عزیزم نشنبدم

ن کدوم سمتی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی
مامان نازنین مامان نازنین ۲ سالگی
مامان دخترم🧿 مامان دخترم🧿 ۲ سالگی
مامان فواد جانم مامان فواد جانم ۲ سالگی
مامان 🥰گل پسرم❤🥰 مامان 🥰گل پسرم❤🥰 ۳ سالگی