با توجه به اینکه فاصله چشمات زیاده گربه ای اصلا نزن
نهایتش سنجابی یا نچرال بزن
مثلا گوشه های بیرونی ۴بعدی
به گوشه داخلی که میرسه ۶بعدی بشه که فاصله چشمات کمتر به نظر برسه
حجم و اینا هم بسته به سلیقه خودت
ولی پر هم قشنگه
کلاسیک خیلی طبیعی هست اگه دوست داری
مگاوالیوم از همه پرتر هست
بنظر جوری که ته چشم کشیده بنظر بیاد قشنگه زیاد پر پشت هم نزن که بنظر من از حالت طبیعی خیلی خارج میشه
با توجه به فرم چشمهات و فاصله هردوچشم از هم و فاصله چشم از ابرو مژه کارت باید برات مژه بزنه اگه کار بلد باشه بسپار به خودش
عزیزم خود مژه کارت بهتر میدونه چی ب چشمات میاد بسپار ب خودش
ابروها تم میکرو کن اگ دوست داری ابروهای منم همینجور کمرنگ و کمپشت بود میکرو زدم خیلیییی تغییر کردم
خیلی پور نیست عزیزم
این خوبه؟؟؟
.......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.